Gefeliciteerd - lift kaart


Hallo allemaal,

De zomer loopt toch wel op zijn einde en de herfst staat voor de deur.
Qua kleuren is dit echt wel mijn favoriete seizoen, heerlijk die warme kleuren.
Toen mijn DT pakketje op de mat viel had ik meteen zin om ermee aan de slag te gaan. Het dessin papier: Autumn wisphers wat uit is gekomen is echt zo gaaf.
En super handig is dat het dubbelzijdig is, zo past alles mooi bij elkaar. Al heeft het ook wel een nadeel, het papier gaat sneller op.


Online kwam ik de challenge tegen van: Lift challenge een easle doorkijk-kaartje.
Ik vond het idee zo leuk en had meteen het idee om het nieuwste Eline diertje, het molletje ervoor te gebruiken.


Gebruikte materialen:
Papier: PB7059 Eline's Autumn whispers
Tekst: CS1066 Super-Mega-Kei-Onwijs
Knipvel: AK0081 Eline's background fall
Mallen: COL1488 mole, LR0621 Tiny's leaves, LR0666 Frangipani flower
Overig: PL4502 enamel stickers - green & Orange

Fijne dag allemaal en alvast een heel fijn weekend gewenst!

Groetjes

Rimmie

 

Reacties

  1. Wat is hij geinig! Erg leuke kaart! Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje Rimmie, vind het molletje helemaal geweldig! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het enig hoe hij met zijn brilletje even komt kijken hoe mooi de herfst is. Prachtig papier óók!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat is die leuk! Prachtig papier en de mol is zo grappig.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh schitterende kaart Rimmie! Vind de mol ook zo leukkk!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele leuke lift Rimmie! De herfst brengt inderdaad prachtige, warme kleuren met zich mee! Alleen dat kouder worden charmeert me niet zo.. Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaart is echt super! Zo leuk met dat molletje, en het prachtige papier!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaart is echt superleuk, maakte me aan het lachen door het grappige molletje met zijn brilletje! Mooi aangekleed ook in prachtige tinten en zelfs een bos op de achtergrond. Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge, Rimmie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat molletje is zooo schattig en grappig. De kleuren die je hebt gebruikt vind ik geweldig mooi, zo warm en gloedvol. Het is een hele mooie kaart geworden!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Rimmie,
    hij is zo leuk! Enig dat molletje en in de liftkaart ook natuurlijk. Deze staat op mijn to do lijstje voor komende week.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk liftkaartje! Grappig dat we bijna hetzelfde hebben gemaakt, maar toch nét anders...
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Supermooi kaartje, prachtig van kleur en dan dat leuke molletje.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een gaaf kaartje is het geworden leuke kleurtjes heb je gebruikt ik zie zoveel verschillende uitwerkingen van de lift challenge langs komen zo leuk
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is een schattige stans. Doet mij heel erg denken aan het stempeltje van Clearly Besotted.
    idd mooie warme tinten zeg. Mooi sfeervol en schattig kaartje is dit.
    Dank je wel en super leuk dat je meedoet met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. SUPER!leuk met dit molletje ! groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schatje! En wat heerlijk dat er iedere maand zo'n pakketje op je mat valt ☺️. Ik ben jaloers 💚
    En fijn dat jullie er van die geweldige voorbeeld kaarten mee maken. Je bent een goede inspiratie bron.

    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een echte bjoety weer Rimmie , Fîjne avond
    Grtjs Epie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts