Welkom kleintje!

 


Hallo allemaal,

Op verzoek maakte ik voor een vriendin dit geboortekaartje.
Meestal ben ik snel geneigd om echt voor het baby blauw/mint of roze/perzik te kiezen. Nu dacht ik nee laat ik eens een stoer kaartje maken. 
De leeuw lag al een tijdje te verstoffen terwijl het eigenlijk zo'n schatje is.
Dus hup leeuwtje erbij en de rest volgde als vanzelf.
Niet te druk maar juist een stoer kaartje met een lieve touch.



Gebruikte materialen:
Papier: PK9170 Wood & Stone en PK9149 Do what you love
Tekst: CS1051 Baby
Mallen: COL1421 baby essentials, COL1455 lion & KJ1727 hearts
Design folder: DF3449 Tropical leaves

Hele fijne dag allemaal,

Groetjes

Rimmie


Reacties

  1. Oh, wat een lieve en toch stoere kaart.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke stoere kaart heb je met de mooie leeuw gemaakt. Blijf deze mal ook prachtig vinden.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heey Rimmie,

    Die is gaaf geworden zeg!!! Die kraftkleurtjes kunnen goed voor een babykaart, vooral met die toffe leeuw erbij.

    Groetjes Femke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou, dat is zeker stoer! Ik vind hem prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een echt schatje Rimmie, stoer maar lief
    Gr. Anita

    alles goed daar in het zuiden?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg leuk kaartje! Stoer, maar ook 'baby', top gedaan

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts