Gefeliciteerd 75


Hallo allemaal,

Ondertussen zijn we alweer gewoon twee weken schooltje thuis aan het spelen zo na de vakantie en zoals het ernaar uitziet is dat voorlopig nog wel zo.
Op zich niet zo erg, alleen aan kaarten maken, maar vooral het plaatsen ervan kom ik gewoon bijna niet toe. Laat staan dat ik jullie blogs een bezoekje breng.
Als de ochtend school erop zit en ik 's middags heb gewerkt is de dag gewoon vaak alweer om. Maar goed we maken er het beste van en het is voor nu gewoon even niet anders.

Deze kaart maakte ik een tijdje terug op bestelling. Een kaart voor een man die 75 werd, met de prachtige materialen ontworpen door by Marleen voor MD was dat geen enkel probleem.


Gebruikte materialen
Papier: PK9169 JMen Only
Tekst: CS1056 Proost
Mallen:COL1485 Numbers XL, COL1482 Beer by Marleen en LR0449 Serpetine


Hele fijne dag allemaal en tot snel!

Groetjes

Rimmie

 

Reacties

  1. Het is en het blijft behelpen momenteel. Sterkte daarmee!
    Je hebt een prachtige mannenkaart gemaakt.
    Mooi designpapier gebruikt. De spullen van MD passen altijd goed samen. Daar hou ik wel van:)
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige mannen kaart .
    Lijkt me ook erg druk dat de kinderen thuis zijn en je moet helpen met hun thuiswerk .
    Dat je er niet aan toe komt om iets te delen of wat dan ook begrijpen we wel.succes met alles.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie mannenkaart altijd een uitdaging vind ik...
    Nog even volhouden thuis, succes.
    (ik volg je ook gelijk, leuke blog heb je.)
    Groetjes,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Petje af voor alle werkende ouders die ook nog de kinderen moeten begeleiden met schoolwerk, toppers zijn jullie! En heel gaaf kaartje, stoer en persoonlijk met de leeftijd erop.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je kaart erg leuk! Dat papier is een superblokje voor mannenkaarten. Succes weer met schooltje spelen hihihi....jij bekijkt het van de positieve kant!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje met de stoere materialen
    ja dat is voor jou erg druk met je meiden thuis ik heb geen kinderen en kan helemaal mijn eigen tijd in delen en 's middag s ben ik dan ook meestal lekker aan de kaart
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts