In the collection #98 (2)

 





Hallo allemaal!

Zoals beloofd vandaag de andere twee, eigenlijk acht creaties die ik voor the collection maakte.

Een vijftal labels, waarvan ik de achtergrond bewerkte met de nieuwste stencils met daarop de leuke tekst stempeltjes in zowel Nederlands als Engels erop.


Ook komt er deze maand een tweetal craft stencils uit waarmee je vlaggetjes kunt maken. Leuk om zo je eigen persoonlijke vlaggenlijn te maken voor een jarige job of iets anders feestelijks!

Hoe je dit alles maakt vind je (begin februari) hier!
Alles is al wel te pre-orderen bij diverse webshops.

Hele fijne dag allemaal!

Groetjes

Rimmie

Reacties

  1. Super leuk en vrolijk!
    Fijne dag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige creaties heb je voor The Collection gemaakt. De stempeltjes zijn ook zo cute.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel gezellige creaties, mooi! Er komen zeker weer leuke spulletjes uit, ik verwacht mijn pre-order vandaag....
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Onwijs leuk labels geworden.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts