In the collection #100: Keukenprinses


Hallo allemaal,

Het is toch helemaal leuk de nieuwe aanvulling die er deze maand uitkomt voor de diertjes. Ze kunnen aan de slag in de keuken, lekker bakken en koken.
Vandaag deze keukenprinses!

Voor de 100ste collection ging ik aan de slag met deze materialen.
Vandaag laat ik dit gezellige kookboek zien met deze schattige Eline puppy die heerlijk aan het bakken is! Zo zie je dat er diverse Eline diertjes aangekleed kunnen worden met het schortje, sjaaltje en koksmuts.




Hoe je dit maakt vind je hier.

Hele fijne dag allemaal!

Groetjes

Rimmie



 

Reacties

  1. Wat een prachtige creatie heb je ervan gemaakt. Ik ben ook helemaal weg van de nieuwe Collectables. Staat ook op mijn verlanglijstje.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een superleuke kaart gemaakt met die hoog heb-gehalte malletjes!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een heel leuk kookboek Rimmie, leuke kleurtjes en mooie materialen gecombineerd.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts