Wij wensen je een heerlijke dag!


Hallo allemaal,

Vandaag een kaartje met daarop al een wat oudere collectable.
Ik dacht laat ik eens iets uit de "oude doos" gebruiken.
Voor een stoere jongenskaart leek mij de robot wel weer eens leuk om te gebruiken. Natuurlijk combineerde ik dit met de nieuwe tekstjes en stans (square) van by Marleen.


Gebruikte materialen:
Papier: PB7058 Eline's babies - Little miracle
Tekst: CS1078 Wensen
Mallen: COL1403 Eline's robot, LR0581 Bunting banners, CR1544 Square backgrounds by Marleen


Hele fijne dag allemaal,

Groetjes

Rimmie

 

Reacties

  1. Wat een leuke kaart met de robot. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave kaart met die stoere robot!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. BLIEB BLIEB ...super leuk!!
    xxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wow Rimmie wat een stoere leuke jongens kaart.
      Gr.Francien

      Verwijderen
  4. Wat is die robot toch een leukerd. Tof kaartje maakte je ermee!
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze blijven leuk hé, die robots. Weer een supertof kaartje! Groetjes, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts