In the collection #107: Hetty's stamps


Hallo allemaal,

Voor the collection van November mocht ik aan de slag met de nieuwste Hetty stempels: mokken, snowboarder en de winterse beer.
Ik maakte een 3-tal creaties hiermee.


Voor de achtergrond van de snowboarder gebruikte ik het nieuwste stencil icm nuvo embellishment mouse. Erg leuk spul!


Zowel op deze als de kaart met de mokken gebruikte ik distress oxide in diverse kleuren.

Mocht je meer informatie willen, kijk dan op de website van Marianne Design.

Fijne dag allemaal!

Groetjes

Rimmie

 

Reacties

  1. Wat een gave kaartjes, stuk voor stuk erg mooi!
    Mooi, vrolijk kerstkaartje!
    Bedankt voor het meedoen met onze wekelijkse uitdaging bij 52WTC.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts