Warme winter wensen


Hallo allemaal,

Hebben jullie dat ook dat de week gewoon alweer voorbij is voordat je er erg in hebt. Ik kom momenteel gewoon niet toe aan bloggen. Ik begin merk ik ook te twijfelen of ik het blog nog aanhoud, omdat er vooral best wel wat tijd in gaat zitten. Een kaartje of Facebook en Instagram staat er gewoon veel sneller op.
Ik vraag me alleen wel af, gaan de mensen dan de gebruikte materialenlijst niet missen? Mocht je er iets over kwijt willen, hoor ik het graag van je!

Dit kaartje maakte ik voor het blog van Marianne Design 1,5 week geleden.
Graag show ik dit "eenvoudige" kaartje ook even hier.

Wat je nodig hebt en hoe je het maakt vind je hier.

Hele fijne dag!

Groetjes

Rimmie







 

Reacties

  1. wat een leuk kaartje met het schattige sneeuwpopje, ik heb gelukkig geen last dat ik tijd te kort kom, maar ja ik werk ook niet dus maak ik elke middag wel iets, ik gebruik het allebei zowel intsa al mijn blog
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts