Gefeliciteerd!


Hallo allemaal,

Voor mijn jarige mama maakte ik deze kaart. Op het nieuwste knipvel van Marianne Design stonden deze twee super schattige honden (beagles), "vroeger" hadden wij thuis 2 van deze honden. Ik dacht meteen die moet ik gebruiken op de verjaardagskaart voor ons mam. De kaart viel goed in de smaak en riep natuurlijk bij haar als bij onze kinderen herinneringen op aan de honden.

De kwaliteit van de foto is niet geweldig maar door het donkere stormachtige weer was dit het enigste wat ik ervan kan maken. Mocht je het niet helemaal zien, het is een easelkaart geworden.

Gebruikte materialen:
Papier: PK9166 Brocante Summer  
Tekst: CS1049 handgeschreven van harte
Knipvel: MB0184 Mattie's mooiste - spring
Mallen: CR1461 hartje, CR1494 takjes naturel, CR1495 takjes, LR0546 bloem, LR0581 vlaggetjes, LR0637 golfrand.

Hele fijne dag allemaal!

Groetjes

Rimmie 

Reacties

  1. Ik ben helemaal verliefd op het prachtige plaatje dat je hebt gebruikt! Heel mooi kaartje Rimmie! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad wat een geweldige afbeelding. Toen ik deze kaart dacht ik ook gelijk...waar is die afbeelding van. Zoals gewoonlijk van jou weer een fantastische kaart. Ik ben fan van jou. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje, Rimmie. Leuk dat er zo'n toepasselijk plaatje op het knipvel stond.
    groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattig kaartje Rimmie ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is altijd zo leuk om iets persoonlijks voor je moeder te maken. De mijne is vrijdag jarig en ik ben van plan iets te maken met een cyclaam. Mijn moeder houdt daar zo van, dus is het leuk dat te gebruiken...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts