Veel geluk



Hallo allemaal,

Even wat kleur en vrolijkheid in deze toch wel sombere donkere dagen.
Deze maand heeft Marianne Design leuke silhouette stempels en mooie grote tekst stempels uitgebracht. Voor mij even geen moeilijke ingewikkelde kaarten maar gewoon "eenvoudige" kaarten waarop ik lekker wat kan stempelen en kliederen.

Het is een wat andere kaart dan jullie van mij zijn gewend, maar hopelijk vallen ook dit soort kaarten in de smaak.



Ik heb de volgende materialen gebruikt:
Tekst: CS1050 handgeschreven - van harte
Stempel: CS1047 colorful silhouettes - Fantasy
Mal: CR1395 klavertje 4
Inkt: ZIG watercolors metallic, memento dew drops en versafine onyx black

Hele fijne dag vandaag!

Groetjes

Rimmie

Reacties

  1. Heel erg mooi geworden Rimmie, stijlvol en rustig.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie kaart Rimmie. Ook deze stijl is leuk om te zien én te maken denk ik. Mooi dat gouden accent-randje langs de tekst, geeft net wat extra's :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk Rimmie! Lekker groen met die mooie bladeren. Beetje lente-achtig!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel anders dan ik normaal van je gewend ben, maar wel een super mooi kaartje geworden. Heel stijlvol. Ook mooi voor sterkte kaarten denk ik in iets andere kleurtjes.
    Alvast een fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk die kaart van je, gaat je goed af. Mooie tekststempel ook die het heel goed doet. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi! Anders dan anders bij jou. Mag je best vaker doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje Rimmie! Vind hem heel mooi geworden, de kleuren passen allemaal heel erg mooi bij elkaar! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het een prachtkaart! Wat een mooie tekststempel heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik vind hem prachtig geworden mooie combinatie van kleuren meer heb je toch niet nodig
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts