Glitter CAS kaarten



Hallo allemaal,

Vandaag twee kaartjes die ik maakte met de nieuwe silhouette en tekst stempels van Marianne Design. Dit keer gebruikte ik voor de achtergrond de Nuvo shimmer powders.
Beetje strooien, sprayen met water, drogen en je hebt een kleurrijke achtergrond.
Stempels erop en klaar is je kaartje. Heerlijke kaartjes om te maken als het verder op creatief vlak nog niet zo wil lukken. En nog een voordeel, ze zijn niet zo duur op te versturen hihihi!






Ik heb de volgende materialen gebruikt:
Tekst: CS1050 handgeschreven - van harte
Stempel: CS1047 colorful silhouettes - Fantasy en CS1048 colorful sihouettes - Botanical
Inkt: Nuvo shimmer powder cherry bomb & violet brocade en versafine onyx black
Overig: CA3144 glitter paper platinum, CA3146 glitter paper blue

Hele fijne dag vandaag!

Groetjes

Rimmie


Reacties

  1. Je kaarten zijn prachtig Rimmie!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Rimmie! Met van dat poeder vind ik het altijd zo spannend hoe het wordt :-)
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaarten Rimmie!
    Heb dat poeder ook zal het is gaan gebruiken geeft een mooi effect.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er schitterend uit Tommie! Prachtige achtergrondjes en de inspiratie komt wel weer. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed idee! Ga ik toch ook weer eens doen. Dan wel met bister, want dat spul dat jij hebt, heb ik niet, maar ik vind je kaartjes heel mooi. En je hebt gelijk. Niet te duur in de verzendkosten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk effect met dat poeder. Mooie kaarten zijn het geworden.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige stempels en prachtige kaartjes Rimmie ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig Rimmie, ik hou op zijn tijd wel van zo'n cas kaart.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie kaartjes! Je hebt niet altijd veel nodig om een mooi kaartje te maken 😁. Ik heb dat Shimmer powder ook, geweldig spul 😍. Ik ben er op dit moment mee bezig. En idd fijn voor de verzendkosten, dat is tegenwoordig niet normaal meer ☹️.

    Groetjes
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts