Flip flap kaart - Wintergroetjes


Hallo allemaal,

Zachtjes aan begint het toch wel flink kouder te worden, dus de wanten en sjaals kunnen 's morgens op de fiets wel weer aan. Een tijdje terug liet ik al een flip flap kaart zien alleen toen een staande variant. Dit keer een liggende variant met in dit bericht voor jullie een uitleg hoe je de kaart maakt.

Ben benieuwd wie dit kaart model ook gaat maken?!?


Gebruikte materialen:
Papier: PB7057 Eline's snowflake kisses
Tekst: CS1036 Hallo Winter by Marleen
Mallen:COL1439 Eline's chrismas decoratians, COL1474 Eline's vos, 
CR1483 trees by Marleen, 
Overig: knoopjes

Hoe je de kaart maakt vind je hier!

Hele fijne dag allemaal!

Groetjes

Rimmie

 

Reacties

  1. Wat een prachtige winterkaart Rimmie! Heel leuk het flip flap model! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke flip flap kaart en prachtige kleuren .
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een gaaf model Rimmie. Leuk hoe je hem aangekleed hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een gave kaart Rimmie! Erg mooi ook het papier wat je gebruikt hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig gemaakt maar ziet er zeer ingewikkeld uit!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi dit winters kerstkaartje Rimmie...leuk modelletje is het ..
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk model dat flip-flap kaartje.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart! Het vosje blijft een leukerd.
    Ik ga dit weekend eens kijken bij de uitleg van het model. Wie weet ga ik er dan ook 1 maken.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een leuke kaart en bedankt voor het uitleg en patroon. heb gelijk uitgeprint en ga het zeker maken. Grt van Judith en een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat een lief kaartje. Ik blijf ook gewoon zo'n fan van dit prachtige papier.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooi kaartje leuk zo'n flip flap kaart wie weet ga ik ook een pogin wagen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is super Rimmie!! Eerst zag ik nergens de uitleg maar ik heb het gevonden. Hij gaat op mijn to do lijstje. (maar die is lang...) Want hij is wel heel gaaf.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts