Kerstknuffels


Hallo allemaal,

Vandaag een Clean and simple kaartje met daarop het schattige sneeuwpopje van Eline Pellinkhof. Ik heb een flink aantal kleurtjes distress oxide, maar doe er gewoon veel te weinig mee. Ineens kreeg ik dit idee, zodat ik ze eens een keer kon gaan gebruiken. Ik maakte ook een kaartje met de pinguïn, maar die zien jullie een andere keer.


Ik heb gekleurd met Faber Castell polychromos kleurpotloden.


Gebruikte materialen:
Stempels: EC0184 Eline's snowmen & CS1036 Hallo Winter by Marleen
Distress oxide: blueprint sketch, picked raspberry en wilted violet

Hele fijne dag allemaal!

Groetjes

Rimmie

 

Reacties

  1. Heel leuk, mooie kleur(en) heb je gebruikt!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een prachtige lucht gemaakt met deze kleurtjes.
    En de sneeuwpop past er perfect bij.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooi kaartje Rimmie! Deze stempeltjes zijn heel gaaf!! En je hebt mooi met inkt gewerkt...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts