Niet meer bij ons.....



Hallo allemaal,

Vandaag is het precies een jaar geleden dat mijn schoonvader kwam te overlijden. Het is bijna niet te bevatten dat hij alweer een jaar niet meer in ons midden is.
Om mijn schoonmoeder te laten weten dat wij aan haar denken heb ik dit kaartje gemaakt. In gedachten zijn we vandaag bij elkaar!

Omdat ze beide van vogeltjes houden en er nog regelmatig een speciaal vogeltje bij mijn schoonmoeder op bezoek komt, vond ik deze afbeelding wel heel toepasselijk.

Gebruikte materialen:
Papier: PK9172 Frozen winter, PK9170 Wood & stone 
& PB7057 Snowflake kisses
Tekst: CS1041 Condoleance
Knipvel: MB0184 Spring
Mallen: LR0587 poppy, CR1494 Natural twigs en CR1495 sprigs

Hele fijne dag allemaal,

Groetjes

Rimmie


Deze kaart doet mee met de challenge van Cheerful sketches.

Reacties

  1. Heel veel sterkte vandaag Rimmie! Je kaartje is prachtig, dat zal zeker gewaardeerd worden!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het gemis is groot, zeker op bepaalde momenten en dagen.... , sterkte! Bijzonder lief en mooi, persoonlijk kaartje heb je gemaakt.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart heb je voor je schoonmoeder gemaakt. Leuk bedacht. Veel sterkte voor jullie. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart heb je voor je schoonmoeder gemaakt. Sterkte in deze dagen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooie kaart waar je heel veel liefde en gevoel in hebt gestopt.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts