30 jaar getrouwd!


Hallo allemaal,

Zie ze eens knus samen op een takjes zitten. Echt zo schattig zijn deze duifjes ontworpen door Eline Pellinkhof voor Marianne Design die deze maand uit zijn gekomen. Voor de nieuwste Marianne mocht ik er al een tijdje geleden mee aan de slag, helaas kan ik die creaties nu nog niet laten zien. Wie weet over een tijdje.

Dit kaartje maakte ik voor mijn zwager en schoonzus die hun 30ste huwelijksverjaardag vierde. Vond het wel leuk om hun daarmee te feliciteren.
Het is een gezellig schommelkaartje geworden.


Gebruikte materialen:
Papier: PB7058 Eline's babies - Little miracle
Tekst:CS1066 Super-Mega-Onwijs
Mallen: COL1492 Eline's pigeons, COL1485 Numbers XL EN CR1538 Slim line banners


Hele fijne dag allemaal!

Groetjes

Rimmie

 

Reacties

  1. Heel schattig met de twee duifjes! Mooie mijlpaal! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje voor een prachtig jubileum! Liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke en lieve kaart! Mooi die 30 zo centraal

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi! En zo gezellig, na 30 jaar samen schommelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige schommelkaart voor deze mooie gelegenheid!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat super mooi gemaakt, leuk! Mooie gelegenheid voor een kaart ook! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts