Veel geluk in jullie gezellige nieuwe huis



Hallo allemaal,

Vandaag even een ander soort kaartje met wat oudere materialen die ik maakte voor vrienden van ons die onlangs zijn verhuisd. Ze hebben een hele lieve labrador en het leek me wel leuk om die er prominent op te zetten met natuurlijk de nieuwe sleutels in zijn bek hihihi!

Ondertussen genieten we hier van de vakantie. Na al die weken thuisonderwijs waren we er allemaal wel aan toe. Nu hopen dat alles omtrent corona de goede kant op kan gaan en ze volgende week weer naar school kunnen.
Al moet ik zeggen dat ik het waarschijnlijk wel heel stil ga vinden in huis.

 

Ik heb de volgende materialen gebruikt:
Papier: PB7056 Eline's summer picnic
Tekst: CS1004 Droomhuis
Mallen: COL1464 Eline's puppy, COL1487 Eline's dog accessories, CR1435 punch die keys, LR0619 Anja's warme winter wensen en LR0523  key ring.

Hele fijne dag vandaag!

Groetjes

Rimmie

Reacties

  1. Ik vind hem prachtig Rimmie! En het hondje zo mooi gemaakt!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een superleuk kaartje met de leuke labrador supergaaf idee
    ja het zal best wennen zijn voor je als de meiden weer naar school zijn na zo lang thuis geweest te zijn
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk om de labrador op het verhuiskaartje te laten shinen! Leuke details zijn er te zien.
    Fijne vakantie, geniet ervan!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaartje is echt prachtig!
    Groetjes,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart Rimmie. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toepasselijker kan gaast niet, een heel leuke kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk met dit hondje !!!!!
    Geniet van de vakantie !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje en de labrador is een schatje!
    Groetnis, Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele leuke kaart Rimmie. Zo schattig het hondje met de sleutels in zijn bek.
    Het zal zeker stil zijn in huis als je meisjes weer naar school gaan.
    Maar voor hun ook weer wel fijn denk ik, om weer naar school te gaan.

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super lief en schattig kaartje. Leuk idee ook.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een super schattige verhuiskaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts