Wij wensen jullie liefde en geluk


Hallo allemaal,

Is het geen prachtig stralend paar dit muizen duo. Ik ben zo blij met de leuke aanvulling in het huwelijks thema wat deze maand is uitgekomen.
Het knipvel met bijpassend dessin papier maakt het geheel op en top romantisch.

Ook de buxus boog met hekje is toch gewoon te leuk en op veel meer type kaarten te gebruiken. De Marianne Design collectie van deze maand is echt heel uitgebreid en bevat gewoon te veel leuks (wat mij betreft hihihi)


Ik heb de volgende materialen gebruikt:
Papier: PB7060 Eline's honymoon
Tekst: MM1638 Art stamps - lente
Mallen: LR0697 Blossom, CR1536 Arch by Marleen, COL1437 Eline's mouse en COL1491 Eline's wedding accessories  
Knipvel: AK0083 Eline's wedding background
Overig: diamond gems pink

Hele fijne dag allemaal!

Groetjes

Rimmie

 

Reacties

  1. Een schattige huwelijkskaart Rimmie
    Groet Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve romantische kaart Rimmie. Het is inderdaad allemaal heel leuk wat er deze maand is uitgekomen. Zo schattig de muisjes in hun feestkleertjes.

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk en schattig!
    Ja, er komt zoveel leuks uit, kan het niet meer bijbenen :)
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schattige kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een toffe kaart Rimmie!! En ik ben het helemaal met je eens. Ik heb dit keer ook een aantal hele leuke dingen besteld. Bedankt nog voor je inspiratie voor het maken van boekenleggers. Ik maakte ze met de panda's maar ze werden toch nog weer heel anders dan die van jou.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig mooie kaart met dat mooie muizen-bruidspaar!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een prachtige kaart Rimmie. De muizen zijn enig. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een superschattig kaartje de nieuwe accessoires zijn idd erg leuk
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts