Gecondoleerd



Hallo allemaal,

Op verzoek maakte ik dit kaartje. Een condoleance kaart is niet altijd even makkelijk om te maken. Je wilt het niet te druk, maar ook niet te somber maken.
Het dessin papier vond ik prachtig qua kleur om te gebruiken.
Een vlinder doet het wat mij betreft eigenlijk altijd wel goed.



Gebruikte materialen:
Papier: PB7060 Eline's honeymoon
Tekst: CS1041 Condoleance
Mallen: CR1396 vines, CR1495 sprigs, CR1538 Slim line banners, 
LR0509 Tiny's butterfly set
Stempel: MM1627 Texture stamps - script

Hele fijne dag vandaag!

Groetjes

Rimmie

 

Reacties

  1. Mooie, stijlvolle condoleance kaart! Eenvoud maakt hem extra mooi voor deze gelegenheid en dan is eenvoud niet saai. Precies genoeg verwerkt op je kaart

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is een heel mooi ingetogen maar ook zeer respectvol kaartje! Heel mooi gedaan. Met name door de kleuren.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi gedaan. De ingetogen kleuren de rustige uitstraling maken deze kaart zeer geschikt als condoleancekaart.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi rouwkaartje.
    niet de leukste aanleiding, maar zo belangrijk!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtig kaartje wat een rust straalt er vanaf ik vind ze altijd heel lastig om te maken
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een stijlvolle kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts