Heel veel kracht gewenst


Hallo allemaal,

Ook vandaag een kaartje die ik in opdracht maakte, een beetje in de stijl van de vorige alleen dit keer om iemand die ernstig ziek is een hart onder de riem te steken. Ook dit keer niet te veel poespas.
Ben benieuwd wat jullie er eigenlijk van vinden?



Gebruikte materialen:
Papier: PK9167 French antiques
Tekst: CS1041 Condoleance
Mallen:  CR1538 Slim line banners, LR0478 Tropical leaves, LR0546 Anja's beautiful flower set 
Stempel: MM1627 Texture stamps - script

Hele fijne dag vandaag!


Groetjes

Rimmie


 

Reacties

  1. Ik vind je kaart prachtig Rimmie! Mooie stijl!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is ook weer heel mooi, het zal de ontvanger zeker goed doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig sterkte kaartje is dit Rimmy, mag ik dit een keertje liften?? ..ben er helemaal weg van
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Rosina, Natuurlijk mag dat! Ben benieuwd wat jij ervan gaat maken! Groetjes Rimmie

      Verwijderen
  4. Super mooi gemaakt, mooie prachtige roze kleuren en combi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vraagje, hoe en wat voor soort touw /garen gebruik je onder de bloem? Lijm je dat allemaal ook vast?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb gewoon wit garen gebruikt waarmee je kunt naaien. Ik plak dat maar met kleine puntjes lijm vast, de bloem zorgt ervoor dat het merendeel van het garen op z'n plek blijft. Succes!

      Verwijderen
    2. Ik vind hem helemaal geweldig! Mag ik hem ook liften?
      Groetjes Cecile

      Verwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts