Zwanger


Hallo allemaal,

De dagen blijven maar voorbij vliegen, kom er niet eens aan toe om gewoon eens bij jullie langs te gaan. Gelukkig zie ik wel op Instagram en facebook veel voorbij komen, maar vind het reageren op een blog toch net even wat persoonlijker.

Dit kaartje maakte ik alweer een tijdje geleden voor mijn knutselvriendin die in verwachting is van haar eerste kindje. Ik maakte een slimline kaart met daarop de tekst zwanger. 

Gebruikte materialen:
Papier: PB7058 Eline's babies - Little miracle & PB7056 Summer Picnic
Tekst: KJ1721 Karin's gefeliciteerd
Mallen: COL1449 Alphabet XL, COL1480 Eline's turtle, LR0581 Bunting banners en CR1538 Slim line banners

Hele fijne dag allemaal!

Groetjes

Rimmie

ps: mijn eerste video'tje met daarin de uitleg hoe je een watervalkaart maakt staat op YouTube (yeah)! Zo is deze voor iedereen te bekijken.

 

Reacties

  1. helemaal leuk is je kaartje geworden ! top
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat een schattige kaart is dit geworden! Je video van de watervalkaart is super , staat al op mijn todo lijstje!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk kaartje, schattig en mooie papiertjes!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts