Heel veel kracht gewenst


Hallo allemaal,

Ondertussen ben ik druk met allerlei leuke opdrachten en met de voorbereidingen van de demo die ik bij het boekensteuntje mag geven op zaterdag 26 Juni.
Helemaal leuk, maar het zorgt er wel voor dat ik nu veel aan de knutsel ben en de online bezigheden op een laag pitje staan. Ach ja dan heb ik over een tijdje veel om te laten zien hihihi!

Dit kaartje maakte ik alvast voor de voorraad. Altijd handig toch?!?


Gebruikte materialen:
Papier: PK9174 Springtime
Tekst: CS1041 Condoleance
Mallen: CR1533 Art texture squares, CR1537 Slim line frames 
en COL1466 Eline's butterfly

Hele fijne dag allemaal!

Groetjes

Rimmie

 

Reacties

  1. Heel mooi gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja soms ben je zo druk aan de knutsel dat het online er bij in schiet. Heb je straks wel weer heel veel leuke dingen om te laten zien.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts