Sluit je ogen en doe een wens


Hallo allemaal,

De nieuwe collecties blijven maar komen en soms is het gewoon niet bij te houden om ze ook daadwerkelijk te gebruiken. Vaak ben ik al bezig met collecties die pas veel later uit gaan komen en schiet het erbij in om juist de materialen van die maand te gebruiken. Toch lukte het me om tussendoor met de materialen ontworpen door Marleen voor Marianne Design een simpel kaartje te maken.
Ach soms heeft een kaart niets meer nodig hihihi!


Gebruikte materialen:
Papier: PK9174 Springtime
Tekst: CS1078 Wensen
Mallen: CR1540 Wishing well by Marleen, CR1542 potted plants by Marleen, CR1543 long backgrounds by Marleen, CR1544 Square backgrounds by Marleen 


Hele fijne dag allemaal,

Groetjes

Rimmie

 

Reacties

  1. Wat een mooie kaart is dit en de tekst is er erg leuk bij. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal af deze kaart en erg mooi bovendien!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig!! Waarmee maakte je het wolkje als ik vragen mag?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zie dat ik die vergeten ben (oeps). Deze komt van de bendy card mal van Marianne Design CR1402

      Verwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts