Kraamcadeau



Hallo allemaal,

Het kaartje wat ik voor de familie van de kleine Ferre maakte had ik hier al laten zien. Natuurlijk moest er ook een klein persoonlijk cadeautje worden gemaakt.
Met deze geweldig leuke lijst van de action maakte ik dit.

Lijstjes vullen, letters erop en klaar ben je. Super leuk, al zeg ik het zelf voor in de kinderkamer.


 

Gebruikte materialen:
Papier: PK9174 Springtime
Tekst: CS1051 Handgeschreven baby
Mallen: COL1421 Eline's baby essentials, COL1422 Eline's baby animals, 
COL1426 Eline's cow, COL1479 Eline's baby, COL1495 Eline's crib

Hele fijne dag vandaag!

Groetjes

Rimmie

Reacties

  1. wat een superleuk idee met al de gevulde vakjes van de lijst zeker leuk om op te hangen in de babykamer
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is echt heel leuk gemaakt!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kraamcadeautje heb je gemaakt.
    Heel leuk voor de baby kamer.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige creatie heb je als kraam cadeau gemaakt. Die zal vast een leuk/mooi plekje in de kinderkamer krijgen.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een superleuk kraamcadeau heb je gemaakt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ontzettend leuk idee! Wat heb je dit mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts