Eline's ijsberen (1)




Hallo allemaal,

Ik maakte met het knipvel ontworpen door Eline Pellinkhof voor Marianne Design een 4-tal kerstkaarten. De plaatjes op het knipvel zijn echt te schattig en met heel veel plezier en ik zou bijna zeggen gemak maakte ik hier vier kaarten mee. Het was nodig want ik kwam erachter dat ik nog wat kerstkaarten te kort kwam dit jaar (oeps).

Vandaag zien jullie het eerste kaartje. De rest volgt, het moet namelijk wel leuk blijven hihihi!

Gebruikte materialen:
Papier: PB7062 Eline's sparkling snow
Tekst: MM1631 Art stamps - Hallo herfst
Knipvel: AK0088 Eline's polar bears
Mallen: CR1574 chain of snowflakes
Overig: PL4520 enamel dots - snowflakes

Fijne dag!

Groetjes

Rimmie





 

Reacties

  1. wat een mooi kaartje met de schattige ijsbeerplaatjes ik vind de stempeltjes zo leuk er staat er vandaag ook eentje op mijn blog
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart Rimmie!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie kaart waar door het leuke plaatje het plezier vanaf straalt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts