Gezellige sfeerlichtjes!


Hallo allemaal,

Alweer bijna een week geleden waren deze twee gezellige potjes te zien op het blog van Marianne Design. Ik merk dat ik echt gigantisch achterloop met het plaatsen van alles wat ik maak. Maar goed nu ben ik de afgelopen tijd druk geweest met het maken van kerstkaarten en labels. Dus nu is er tijd en ruimte om alles te gaan plaatsen. Dus wees gewaarschuwd hihihi!

Wil je weten hoe je deze gezellige potjes maakt, kijk dan even hier!

Fijne dag vandaag!

Groetjes

Rimmie

Reacties

  1. Leuke sfeerlichtjes. Een mooi idee. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk! En goed te lezen dat je wel heel creatief bezig bent...bloggen kost tijd, he?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een gezellige lichtjes!! En ja kom maar op met meer leuke posten. Het zal me niet altijd lukken om een berichtje achter te laten maar de meeste zie ik wel.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts