Kerst labels


Hallo allemaal,

Zoals beloofd vandaag geen kaartjes maar een serie van 3x 4 labels.
Deze maakte ik in opdracht voor een dorpsgenoot die kerstengeltjes had gehaakt en er een leuk label aan wilde hangen. Ik ging aan de slag en maakte een 12 tal labels.


Het leek me leuk om toch steeds per 4 met dezelfde materialen steeds iets anders te maken. Een uitdaging, maar toen ik eenmaal aan de slag was, liep het vanzelf hihihi!


Gebruikte materialen:
Papier: PK9168 I love holland en PK9175 rainbow (1), PK9172 frozen winter (2), PB7062 sparkling snow (3)
Tekst: CS1069 (1), MM1631 art stamps - hallo herfst (2 + 3), CR1561 fijne feestdagen (3)
Mallen: LR0634 christmas green (1), COL1503 Eline's winter accessories (2), CR1573 chain of stars (2), LR0736 tiny's pines (3)
Het ronde labeltje en het vogeltje komen uit de adventskalender.


Hele fijne dag vandaag en alvast een hele fijne kerstavond gewenst!

Groetjes

Rimmie

 

Reacties

  1. Wat een super leuke series Rimmie!!
    Fijne feestdagen!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts