DIY: Starburst card


Hallo allemaal!

Hopelijk heeft iedereen een fijne Sinterklaas tijd gehad?
Hier is het weer een drukke fijne tijd geweest, de meiden zijn weer goed verwend dus ze kunnen er weer een jaartje tegen.
Nu op naar de kerstdagen!

Vorige week was het weer tijd voor een knutseldate met mijn knutsel-vriendinnen!
Dit keer was het mijn beurt om iets te bedenken.
Maar ja ga maar eens iets maken wat hun nog niet hadden gemaakt.
Alweer een hele tijd geleden maakte ik zo'n sunburst kaart, ik dacht dat is wel weer eens leuk om te maken.

Om er toch een eigen draai aan te geven, gebruikte ik de distress oxides om mijn eigen dessin papier te maken.

Gebruikte materialen:
Tekst: KJ1727 Ik denk aan jou
Mallen: LR0570 cirkel, CR1360 cirkel stiksteek
Design folder: DF3431 polka dots

Wil jij ook een Sunburst kaart maken?

Succes!

Groetjes

Rimmie

Reacties

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts