Sunburst: butterflykisses


Hallo allemaal,

Vandaag weer een sunburst kaart om aan jullie te laten zien.
Deze maakte ik tijdens de knutseldate met vriendinnen.

De achtergrond maakte ik met distress oxide en ik bracht wat accenten aan met zwart, water en een embossing folder.

De stempel vond ik perfect bij de tekst passen!


Gebruikte materialen: 
Stempels: CS1016 Silhouette Fairies en butterflies
CS1011 Butterflykisses
Mallen: Cr1360 cirkel stiksteek en LR0570 cirkel met schulprand

Mocht je willen weten hoe je zo'n sunburst kaart maakt, hier vind je het.

Fijne dag!

Groetjes

Rimmie

Reacties

  1. Vind hem knallend mooi, hou ervan.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart, mooie kleuren! En een heel leuk idee, zo’n sunburstkaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi, mooie kleuren, Rimmie! Leuk met dat silhouet van het elfje.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi om eerst zo'n mooie achtergrond te maken en dan te verwerken tot een sunburst-patroon Rimmie. Mooie combinatie van kleuren en materialen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, al een paar keer gemaakt en het blijft een prachtig effect geven. Heel mooie kaart!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts