Joepie! Het is kerst!


Hallo allemaal,

Met dit kaartje wil ik jullie allemaal hele fijne feestdagen wensen!
Maak er met elkaar fijne dagen van.
Voor ons zal het anders zijn dan anders, 
maar we proberen er met elkaar het beste van te maken!


Ik heb de volgende materialen gebruikt:
Papier: PK9159 Swedish Winter
Tekst: CS1008 
Mallen: LR0546 bloem, CR1378 dennentakken, CR1439 boog mallen 
en COL1413 sneeuwman
Design folder: DF3450 dennentakjes
Overig: knoopjes

Fijne eerste kerstdag!

Liefs

Rimmie

Reacties

  1. Mooi kaartje. Bij ons wat het ook anders, maar hij was heel aanwezig. Heel de avond brandde er een kaarsje bij zijn foto en ik had een heel bijzonder iets gemaakt. Kijk maar op mijn blog .Sterkte nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt Rimmie. De mooie achtergrond mal staat ook nog op mijn lijstje.
    Ook een fijne feestdagen gewenst.

    Groetjes, Astrid xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat een leuke kerstkaart Rimmie! Fijne Kerstdagen!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje Rimmie...
    Fijne Feesdagen en een creatief 2019!!
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi winterse kerstkaartje Rimmie...leuke sneeuwpop erop...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts