The collection #72



Hallo allemaal,

Vandaag is het alweer 1 december en dat betekend dat er weer een nieuwe collectie is van Marianne Design. De laatste van het jaar.
Wat vliegt zo'n jaar voorbij, ongelooflijk. 
Voordat je het weet zit je alweer aan de oliebollen.

Voor the collection mocht ik aan de gang met het bord en bestek.
Al een hele tijd vroeg ik aan Marianne of ze een bordje met bestek wilde uitbrengen, ik miste dit echt. Op een gegeven moment kreeg ik een mailtje met daarin een voorbeeld van de mallen. Zo leuk dat een idee dan toch uitgebracht word.




Op de website van Marianne Design vind je de werkwijze voor beide kaarten.

Heel fijn weekend nog allemaal!

Groetjes

Rimmie

Reacties

  1. Super gave kaarten geworden Rimmie, leuke voorbeelden.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind dit setje ook heel tof, en dan die bijpassende stempeltjes ook...
    Heel mooie kaarten!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee prachtige kaarten heb je met de nieuwe collectie gemaakt Rimmie.
    De tijd vliegt voorbij, voordat je het weet is het jaar inderdaad weer om.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat weer een mooie kaarten heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke jaarten heb je gemaakt Rimmie. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het zijn toppertjes geworden.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat mooi geworden, zou zo bij je komen eten haha
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi! Leuk dat je je creativiteit ook kwijt kunt in het indienen van verzoekjes voor mallen :)
    Lijkt me geweldig!
    Nu heeeeel veel kaarten ermee maken de komende tijd!
    Groetjes en liefs, Gerdine

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts