Een berichtje voor jou



Hallo allemaal,

Gisteren was deze creatie al te zien op de website van Marianne Design.
Natuurlijk show ik deze cardbox ook even hier.

Hierin zie je al 3 verschillende puppy's zitten en zo zijn er nog veel meer te maken.
Eline heeft een handig overzicht gemaakt, mocht je er misschien niet helemaal uitkomen.




Mijn puppy's zijn bewerkt met distress inkt. 
Zo krijg je een mooi kleurverloop en leven in de puppy's.


Gebruikte materialen vind je hier!

Hele fijne dag allemaal!

Groetjes

Rimmie

Reacties

  1. Echt heel mooi met de distress inkt, Top

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige “doosjes” kaart!
    Ik heb er in het verleden ook wel gemaakt, misschien weer eens doen, vind ze toch heel leuk!
    Groetjes Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een super leuk doosje, met al die schattige koppie's van die pups erin....
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Rimmie! heb je ze dan eerst in het wit uitgestanst?
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zahg hem voorbij komen. Ooh, Rimmie wat is deze boxcard leuuuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat schattig die hondjes in de box. Heel leuk kaartje.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wowwww, wat een prachtig creatie heb je met deze schattige puppy's gemaakt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatje leuk de pups in de box.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow Rimmie, wat een feestje is er gaande in dit doosje! Echt heel leuk! Wat goed om de hondjes wat te distressen, werkt echt! Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind die doosjes zo schattig!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schattig trio zit er in de box met een leuke vlaggenlijn erbij, top kaartje !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh Rimmie ! Superleuk gemaakt ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gezellig, feestelijk boxje is het geworden! Erg tof met de hondjes en de slinger. Lijkt op een zomers tuinfeestje ;)
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaart, die mag je gerust aan iedereen laten zien.
    als ik dit zo zie denk ik die wil ik ook wel zoveel verschillende honden erg grappig.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts