Groot is het verlies....


Hallo allemaal,

Zoals beloofd vandaag het tweede condoleance kaartje wat ik in opdracht maakte.
Zelf vind ik dit de mooiste van de twee. Vooral de tekst spreekt me erg aan.
Zo zie je maar dat je met dezelfde materialen, toch twee verschillende kaartjes kunt maken. Ben benieuwd naar welke jullie de mooiste vinden?!?




Gebruikte materialen:
Papier: PK9155 weathered wood
Tekst: EWS2224 silence
Mallen: LR0546 bloem, LR0550 takjes dennenappel, 
LR0551 takjes en CR1439 boogmal
Design folder: DF3445 japanse ster
Overig: PL4501 enamel dots blue en grey

Heel fijn weekend allemaal!

Groetjes

Rimmie 



Reacties

  1. Twee heel stijlvolle kaartjes, beiden zijn erg mooi!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige condoleancekaarten, Rimmie!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. allebei mooie rouwkaartjes. Mooie teksten, vind ik wel fijn als je voor deze kaarten Nederlandstalige teksten kan gebruiken.
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Rimmie,

    Wat een prachtige kaart

    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het zijn allebei mooi stemmige kaarten geworden. Deze heeft ook mijn voorkeur.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is ook een hele mooie kaart geworden. Inderdaad de tekst is mooi. Als ik moet kiezen dan kies ik voor de eerste. Ik vind het bruine mooie combi met de rest en layout. Maar beide zijn erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi gedaan. De combi van de bloem en de tekst is erg mooi.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaarten Rimmie!
    Heel erg mooie gepaste kaarten!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooie kaart Rimmie. Het zijn kaarten waar je altijd extra over na moet denken, vind ik altijd. En deze is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie stijlvolle kaarten deze en die van hieronder ook. Heel erg mooi gemaakt Rimmie.. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Twee prachtige condoleance kaartjes en met de mooie bloem anders dan de meeste sterkte kaartjes.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Serene condoleancekaart. Ik vind dit ook het mooiste van de twee. Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Op een verdrietig moment heb je vaak geen inspiratie. Dankzij deze kaart kom ik er wel uit.Dank voor het delen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts