The collection #74: Eline's puppy's


Hallo allemaal,

Vandaag is het 1 maart en het is tijd om de nieuwste collectie van Marianne Design te showen. Velen van jullie hebben deze kaarten al gezien op diverse plekken.
Natuurlijk laat ik de kaartjes die ik mocht maken voor the collection van maart ook hier graag even zien.

Toen ik ze zag was ik meteen verkocht, zo schattig en wat kun je er oneindig veel hondenrassen mee maken. Te leuk gewoon!

Wat ik heb gebruikt en hoe je de kaarten maakt vind je hier!

Fijn weekend alvast!

Groetjes

Rimmie

ps:) de winnares van de challenge word zo snel mogelijk bekend gemaakt!


Reacties

  1. Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt voor The Collection. Ze zijn echt schattig de hondjes en inderdaad veel verschillende rassen die je ermee kunt maken.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt supergave kaarten gemaakt met deze schattige hondjes. Toen ik ze zag was ik ook gelijk verkocht!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie voorbeelden Rimmie.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja ze zijn leuk ik kon deze collectable ook niet laten liggen.........

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaarten met die hondjes. Gezellig.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts