Sterkte


Hallo allemaal,

Onlangs werd mij gevraagd om 2 condoleance kaartjes te maken.
Dit is het eerste kaartje wat ik maakte. Zelf vind ik dat er niet te veel poespas op moet zitten, het zit hem juist in de eenvoud.

Morgen show ik het andere kaartje.



Gebruikte materialen:
Papier: PK9155 weathered wood
Tekst: EWS2224 silence
Mallen: LR0546 bloem, LR0550 takjes dennenappel, 
LR0551 takjes en CR1439 boogmal
Design folder: DF3445 japanse ster
Overig: PL4501 enamel dots blue en grey

Hele fijne dag allemaal,

Groetjes

Rimmie



Reacties

  1. Prachtige kaart Rimmie!
    Deze kaart zal vast enorm gewaardeerd worden door de ontvanger!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje, mooie en rustige kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart Rimmie.
    Mooie rustige kleuren, meer heeft zo'n kaart ook niet nodig.

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart en inderdaad goed dat je 'm rustig hebt gehouden. Liefs, sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vind ik ook. Niet teveel poespas en ook niet veel felle kleuren. Dus helemaal goed!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts