Bedankt


Hallo allemaal!

Hopelijk de laatste week van het thuisonderwijs, vanavond word bekend gemaakt hoe het nu verder gaat met de scholen. Even spannend, hoop het voor alle kinderen en ouders dat de scholen weer open zullen gaan, maar heel veel vertrouwen heb ik er eigenlijk nog niet in. Maar goed hoop doet leven toch!?!

Dit bedank kaartje maakte ik voor het gezin waar onze oudste dochter mee op vakantie mocht in februari. Een voorjaarsplantje en wat lekkers maakte het af.



Gebruikte materialen:
Papier: PK9161 Floral delight
Tekst: CS1015 bedankt
Mallen: COL1426 koe, LR0650 gras, CR1402 en CR1501 gras
Overig: kurk en touw

Fijne dag vandaag!

Groetjes

Rimmie

Reacties

  1. Wat een leuke bedank-kaartje, top! Helaas is het al bekend dat de scholen nog niet open gaan, nu is de vraag voor hoelang nog... Als praktijkdocent ben ik er echt wel aan toe om weer op de normale manier aan de slag te gaan. Bij bloemschikken kan ik nu alleen theorie aanbieden, niks aan, voor zowel de leerlingen als voor mij..
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Rimmie! Heel leuk het koetje! Scholen gaan idd nog niet open, hier is het nog prima te doen met de kids, maar zou fijn zijn als er weer een beetje een 'normaal' leven op gang kan komen. We wachten het allemaal weer af. Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk bedank kaartje! Veel succes de komende tijd!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een enig kaartje! Deze koe is zo leuk! En nee, dat had ik ook niet gedacht, dat de scholen open zouden gaan. Bij mij in de zorg zijn vorige week alle vakanties tot 8 mei ingetrokken, dus leek het me al raar als de scholen wel weer zouden beginnen...Succes ermee, is een beste dobber!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts