Welkom kleintje!


Hallo allemaal,

Een lief kaartje voor een pasgeboren kleine meid.
Een beetje liefde en tederheid in deze toch wel bijzondere tijd. 

Zelf vind ik het allemaal maar moeilijk te bevatten dat wat er nu speelt. Gelukkig is in mijn naaste omgeving iedereen nog volledig gezond en ook in onze gemeente zijn er nog geen besmettingen (best uniek, want ik woon in brabant). Toch hoor ook ik de verhalen en is het denk ik voor nu een goed besluit om bepaalde maatregelen te treffen.
Bij de kinderen is het nog niet helemaal geland dat ze 3 weken thuis gaan zijn, maar dat het geen vakantie is, want als het goed is krijgen ze in de loop van de week werk vanuit school. Dat word juf spelen vrees ik.

Ook hebben we moeten besluiten om de verjaardagen komende weekend niet door te laten gaan, voor onze 2 meiden die jarig zijn vind ik het erg sneu maar goed ieders gezondheid staat nu op 1.
 We gaan er gewoon als gezin toch een fijne dag van maken!



Gebruikte materialen:
Papier: PB7058 Eline's babies: little miracles 
Tekst: CS1051 Handgeschreven baby
Mallen: COL1480 Schildpad, LR0650 gras
Design folder: DF3456 Marjoleine's strepen
Overig: kurk en touw

Fijne dag vandaag en pas allemaal goed op jezelf en elkaar!

Groetjes

Rimmie

Reacties

  1. Een erg lief kaartje, de schildpadjes staan op mijn verlanglijstje :)
    Alvast gefeliciteerd!
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super lief kaartje!
    Het zijn rare tijden. Bij ons hier in het hoge noorden valt het nog steeds mee in vergelijking met Brabant....voor zo lang als het duurt.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo lief die schattige schildpadjes! De wereld staat écht op zijn kop maar we hebben geen keus, hopen dat alle strenge maatregelen werken! Veel succes en sterkte met de kindjes thuis Juf Rimmie en vast een gezellige dag met de jarige dochters gewenst..naar buiten mag gelukkig nog wél!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend mooi kaartje Rimmie! Prachtig de kleine schildpadjes! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaartje is superlief en leuk! Veel succes met alles de komende tijd!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lief kaartje, Rimmie. Ja, het zijn rare tijden, alles anders dan we ooit gewend waren. Sterkte.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hartstikke leuk kaartje, lief! Ik heb vandaag een schild-padkaartje bezorgd, in felle kleurtjes, weer even anders. Ik ben er nu al dol op, wat een toffe mal. grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super!! Ik heb hem vandaag binnen gekregen en vind hem zo gaaf!
    Ja, hier in Twello ook nog niemand, wel 1 persoon in de gemeente Voorst. Maar bij jullie in Brabant is het echt spannend! Sterkte en ook hier geen verjaardagen! Het is niet anders!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts