Home sweet home


Hallo allemaal,

Bedankt voor alle leuke reacties op het kaartje voor mijn dochter.
Altijd een feestje om te lezen.

Vandaag een kaartje met een oud vertrouwd Eline diertje: het paard.
Dit kaartje maakte ik voor mijn schoonzus en zwager die onlangs in het huis van mijn schoonmoeder zijn getrokken. Toevallig hadden ze een week ervoor een nieuw paardje aangeschaft, dus ik dacht het is wel leuk om die bij het nieuwe huis te zetten.




Gebruikte materialen:
Papier: PK9152 Herbs & leaves en PK9161 Floral delight
Tekst: COL1333 Home sweet home
Mallen: COL1333 huisje, COL1408 paard en LR0650 gras
Design folder: DF3456 Marjoleine's strepen
Overig: touw en knoopjes

Fijn weekend allemaal!

Groetjes

Rimmie

Reacties

  1. Een mooie kaart, de kleuren zijn prachtig bij elkaar. Leuk dat paard met de sleutel in zijn mond!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bijzonder, dat paardje met die sleutel. Heel toepasselijk voor hen. Mooi gedaan.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart en lief dat mooie paard erbij. Altijd leuk om persoonlijke details op een kaart te verwerken en daar ben je goed in geslaagd Rimmie.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is je kaart leuk geworden Rimmie, heel tof dat paardje bij het huis met de sleutel, om de nieuwe bewoners op te wachten.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is zeker leuk!! Toen ik het eerst alleen zag dacht ik: Mmmm... een paard met en sleutel? En toen ik het las begreep ik hoe persoonlijk dit kaartje is! Echt gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig! Ik blijf fan van je kaarten

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk gemaakt Rimmie en heel toepasselijk met het paardje voor je schoonzus ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts