Een dochter! Gefeliciteerd!


Hallo allemaal,

Om te beginnen, zo leuk al die lieve reacties op mijn vorige kaartje met het schildpadje.
Werd er helemaal blij van! Dankjewel daarvoor!

Deze maand is er ook een geweldig lieve baby uitgekomen, zo'n schatje. 
Er zitten leuke accessoires bij zoals een beertje maar ook kleertjes en een speentje.
Te leuk allemaal!


Dit kaartje maakte ik voor de muziekleraar van onze Britt die onlangs een dochter kreeg. 
Ook Esmee heeft les van hem en ook zij wilde natuurlijk een kaartje geven.
Dit kaartje houden jullie nog tegoed van me!



In de binnenkant gebruikte ik de nieuwste tekst stempels.



Gebruikte materialen:
Papier: PB7058 Eline's babies: little miracle
Tekst: CS1051 Handgeschreven baby
Mallen: COL1479 Eline's baby, LR0619 schulprand cirkel en CR1417 alfabet
Design folder: DF3445 Japanse ster
Overig: knoopje

Fijne dag allemaal!

Groetjes

Rimmie


Reacties

  1. Je hebt weer een heel leuke kaart gemaakt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is ook weer super leuk Rimmie! Prachtige tekst ook, heel mooi lettertype! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje Rimmie!! Dat babietje is zo'n schatje en ook die stempels zijn gaaf.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts