Fijne feestdagen


Hallo allemaal,

De laatste dagen voor kerst staan voor de deur en ook het nieuwe jaar komt in zicht. Een jaar met vast weer een heleboel verrassingen. 

Ook dit keer gebruikte ik de ronde lay-out mal van Marianne Design. Blijf deze helemaal leuk en zo veelzijdig vinden. Ook haalde ik de kerstster van een aantal jaren geleden en het rendier hoofdje weer van stal.



Gebruikte materialen:
Papier: PK9172 Frozen Winter
Tekst: MM1631 Art stamps - Hallo herfst 
Mallen: LR0634 Christmas green, LR0677 Lay-out round, LR0682 Merry Christmas baubles, COL1393 Eline's poinsettia, COL1485 Numbers xxl, COL1476 Eline's kerst rendier.

Hele fijne dag allemaal!

Groetjes

Rimmie 

 

Reacties

  1. Geweldig mooie kaart! Dit papier blijft toch super!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtig kaartje , lijkt me ook leuk om te maken.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk, Rimmie! Heb een aantal keren gedacht dat ie in mijn winkelmandje terecht zou komen, maar uiteindelijk lijkt mij de kaart vrij groot (15 cm doorsnee). Dus ik heb het nog niet gedaan. Maar mooi is ie, dus wie weet...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk, mooie combi van materialen op de lay-out mal!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leukerd! Mooie combi van de cijfers, de bloementoef en het rendier.
    Fijne feestdagen!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jaaaaaa... als het maar leuke verrassingen zijn! Dat was afgelopen jaar wat minder.
    Je kaart is super zeg! En dank je voor je kaartje! Hij stat bij de rest van de kaarten, heel feestelijk in de woonkamer.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaart Rimmie in mooie kleurencombi.......
    Bedankt voor je superleuke kaart die ik heb ontvangen hoor !!
    Prettige Jaarwisseling en een creatief 2021 gewenst.....
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts