Kerst


Hallo allemaal,

De komende dagen tot aan kerst wil ik jullie graag nog een paar kaartjes laten zien die ik heb gemaakt. Door het jaar heen maak ik er eigenlijk nooit eentje, behalve als dit een opdracht is voor Marianne Design. Gelukkig kom ik meestal dan wel aan een aantal kaartjes, maar toch kwam ik er ook dit jaar nog net een paar tekort. Nog even aan de slag en dat vind ik in aanloop naar de kerst ook geen straf.

Het hertje ontworpen door by Marleen blijft zo schattig en wat mij betreft prima te gebruiken op een kerstkaart!


Gebruikte materialen:
Papier: PK9164 Winter days
Tekst: MM1631 art stamps - Hallo herfst
Mallen: CR1485 Deer by Marleen en COL1459 Eline's christmas tree

Hele fijne zondag!

Groetjes

Rimmie

 

Reacties

  1. wat een mooi kaartje met het schattige hertje, gelukkig heb ik genoeg kaartjes ook om te laten zien maar nu wissel ik het een beetje af nu staat er geen kerstkaartje op mijn blog misschien morgen weer weer wel ik vind het ook wel leuk om weer even wat andere kaartjes te maken ipv kerst
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een prachtige kaart geworden!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie kaart ,het hertje blijft lief op je kaart.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook wat prachtig Rimmie. Ik moet nodig eens met dit soort malken aan de slag... leuk idee. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik loop een beetje achter met bloggen, hoop dat je een fijne Kerst gehad hebt! Dit kaartje vind ik echt heel leuk! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts