Welkom kleintje



Hallo allemaal,

De sint heeft ons inmiddels verlaten en we maken ons alweer op voor de kerst. Wat een drukke tijd is dit toch weer ieder jaar. Afgelopen weken druk geweest met diverse opdrachten, kaarten voor eigen gebruik en op bestelling. Loop dus een beetje achter met het plaatsen hiervan en al helemaal met het bezoeken van jullie blogs.  

Voor de afwisseling vandaag een geboortekaartje speciaal voor kleine Mara die ondertussen alweer bijna een maand oud is. Het kaartje viel in de smaak en dat is altijd leuk om te horen.

 

Gebruikte materialen:
Papier: PB7058 Eline's babies: Little miracle
Tekst: CS1051 Handgeschreven baby en CR1513 alphabet
Mallen: COL1479 Eline's baby en CR1461 hearts
Overig: knoopjes

Hele fijne dag vandaag, hier ga ik vanmiddag gezellig met de meiden de kerstboom zetten!

Groetjes

Rimmie

Reacties

  1. Wat een super lief kaartje!! Die stanzen zijn zo leuk. Ook mooie tekst. Ik moet bekennen dat ik hem ook heb echter nog steeds niet gebruikt.
    Fijne dag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig geboortekaartje. Die Collectables blijven ook erg mooi.
    Veel succes met de kerstboom optuigen.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig babykaartje is dit Rimmie. Ik wil je bedanken voor je prachtige kerstkaart.. Heb de kaarten zojuist opgehangen.. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts