Gecondoleerd



Hallo allemaal,

Vandaag een condoleance kaart die ik maakte voor mijn schoonzusje waarvan haar moeder onlangs is overleden. Zo ontzettend verdrietig. Om het allemaal niet te sober te maken gebruikte ik juist kleur. Het is een eenvoudig kaartje, die ik eigenlijk niet eens durfde te laten zien omdat ik er eigenlijk niet zo tevreden over ben. Maar goed ook minder werk mag je delen toch?!?


Gebruikte materialen:
Tekst: CS1041 Condoleance
Mal: COL1393 Eline's poinsettia
Overig: waterverf

Alvast fijn weekend allemaal!

Groetjes

Rimmie




Reacties

  1. Prachtige condoleance kaart Rimmie, ik vind hem wel mooi met wat meer kleur er in! Liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is toch een heel mooi condoleance kaartje geworden.. Maar wij werken ziet zo vaak met inkt... en dan ben je kritisch op jezelf . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts