Heel veel kleine opkikkertjes


Hallo allemaal,

Afgelopen vrijdag was deze bijdrage al te zien op het blog van Marianne Design.
Maar hier vliegen de dagen nog steeds voorbij en kom ik er gewoon niet aan toen om mijn blog e.d. up to date te houden. Het is ondertussen de laatste week van de vakantie, dus hopelijk word alles vanaf volgende week beter.

Wil je weten hoe ik dit maakte, kijk van even op het blog van Marianne Design, daar vind je ook meteen de benodigdheden. 


Hele fijne dag allemaal en voor wie nog even vakantie heeft geniet van deze dagen!

Groetjes

Rimmie
 

Reacties

  1. Wat leuk gedaan Rimmie! Zo schattig de leuke kikkertjes! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk en lekker met de kikkertjes!
    Tekst is ook grappig en past precies.
    Ja, de dagen gaan zo snel, ik kom ook steeds tijd tekort :)
    Fijne dag verder, hop ben weer weg, groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super vrolijk deze kaart met al die opkikkertjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat en enig vrolijk kaartje is het! Die kikkertjes zijn super!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met de schattige kikkertjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat super leuk zo!! Met de oude kikkers van Eline ook al heel veel van die leuke opkikkertjes gemaakt. Mensen worden er blij van.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een schattige opkikkerkaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts