Marianne Design: the collection #92




Hallo allemaal,

Vandaag is het alweer 1 augustus en is het tijd voor de nieuwste collectie van Marianne Design. Eline ontwierp hiervoor een geweldig leuke aanvulling voor de honden en poezen die al eerder zijn uitgebracht. Zo leuk, ik was er meteen helemaal weg van. Het was dan ook geen enkele moeite om een 3-tal creaties te maken voor the collection van deze maand.



Zo schattig toch, de poesjes gezellig knus samen in de woonkamer.



Ook het nieuwste knipvel is gewoon te leuk en matcht perfect bij het Eline's babies: little miracle paperpad wat uitkwam in maart.

Weer genoeg leuks om heerlijk te knutselen!

Hoe je de creaties maakt vind je hier.

Fijne zonnige dag allemaal!

Groetjes

Rimmie


Reacties

  1. Jah, zó leuk!! Gave voorbeelden maakte je, echt tof! We zijn op vakantie, maar ik heb al een berichtje in mijn mailbox dat het pakketje vandaag bezorgd wordt. Natuurlijk zitten daar deze honden- en kattenspulletjes bij, ook bestelde ik de leuke tekstjes.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, superleuke creaties heb je gemaakt voor de collection. Ik kan me helemaal voorstellen dat je er veel plezier aan beleefde om ze te maken.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee hele leuke kaarten Rimmie. Wat komen er weer leuke spulletjes aan en je maakt het extra verleidelijk om wat aan te schaffen met deze gave kaarten.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gaaf, al deze kaartjes! ik kan me voorstellen dat je er geen moeite mee had om mee aan de slag te gaan..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een gave voorbeelden heb je weer gemaakt voor de collection, wat zijn er weer superleuke spulletjes onderweg
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WOW wat een onwijs gave voorbeelden heb je gemaakt!! Schitterende nieuwe producten!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je weer schattige kaarten gemaakt met de hondjes en de poezen. Super mooi hoor.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts