Little mermaid




Hallo allemaal,

Wat was het warm de afgelopen dagen, de dagen vlogen voorbij.
Ondertussen kwam het er maar niet van om weer eens een kaartje te plaatsten, dus ik loop een  beetje achter.

Deze zomerse zeemeermin kaart maakte ik voor het beste vriendinnetje van ons Esmee. Zij werd 9 jaar en vierde een klein feestje. Ook voor haar hoort daar een eigen gemaakt kaartje bij.

Achter de afbeelding maakte ik een pocket waarin ik een label stopte met daarop een vlek van waterverf, een 9 en een tekstje.



Gebruikte materialen:
Papier: PK9163 Sea Sparkle
Knipvel: VK9588 mermaids
Tekst: CS0993 post voor jou
Mallen: LR0660 koraal, COL1485 cijfer, CR1352 label en CR1440 schelpen

Hele fijne dag vandaag!

Groetjes

Rimmie

Reacties

  1. Wat een ontzettend leuk kaartje Rimmie met de prachtige zeemeermin! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supertoffe kaart voor de jarige!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach wat een enig kaartje voor Esmee's vriendinnetje. Zo'n verstopte label is altijd leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattige kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Rimmy. Erg leuk met het in gestoken label. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts