Hoera!



Hallo allemaal,

En dan is het alweer de 2e week dat de kinderen naar school zijn en het gewone ritme weer is gestart. Nou de eerste week is voorbij gevlogen, was en is weer even wennen het leven op uur en tijd en dan al die hobby's die weer zijn gestart.
Is toch wel even wennen na bijna een half jaar niet.
Hopelijk is het over een paar weken weer wat gewend en heb ik mijn ritme ook weer gevonden hihihi.

Dit kaartje lag al even te wachten, gewoon geen tijd gehad om het te plaatsen.
Ik gebruikte hiervoor de Juli collectie en leefde me lekker uit met waterverf.
Weer eens iets anders dan wat jullie van mijn zijn gewend.



Gebruikte materialen:
Stencil: PS8067 Reptile
Stempel: EC0181 Eline's reptiles
Mallen: LR0667 tropical leaves, CR1409 fishnet & CR1513 Alphabet journal

Bedankt voor het langskomen, kom snel ook bij jullie blogs weer langs!

Fijne dag!

Groetjes

Rimmie

Reacties

  1. Gaaf kaartje! Tof die achtergrond, lijkt we mooie kleuren, het lijkt wel een echt reptielenvelletje!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal leuk deze kaart !
    En zeker fijn , alles weer naar school en een heerlijk ritme !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk! Mooie achtergrond en dat netje achter de krokodil vind ik wel spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart Rimmie!! En wie weet nu ook iets meer tijd voor je hobbies nu de kids weer naar school gaan. (voor je het weet is het weer met andere dingen gevuld dus)
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts