In the spotlight: Eline's cat & dog accessoiries


Hallo allemaal,

Afgelopen zaterdag stonden de nieuwste accessoires voor de puppy's en poezen van Eline in the spotlight. Ik gaf er een hele andere draai aan en maakte er alvast een spooky Halloween kaartje mee. Dit keer dus geen kaartje in zoete pastel tinten. Ook de andere DT dames gingen met de nieuwste accessoires aan de slag, kijk even op het blog voor nog meer inspiratie.



Ondertussen is hier de laatste vakantieweek van start gegaan.
Even nog een weekje rustig aan en alvast voorbereiden op het nieuwe schooljaar, waarin de oudste voor het eerst naar de middelbare school gaat: spannend!

Fijne dag allemaal!

Groetjes

Rimmie
 

Reacties

  1. Heey Rimmy,

    dat is een supergave halloween/herfstkaart geworden. Leuk dat beetje bling van het gouden glitterkarton.

    Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kaart!
    Doet me aan Harry Potter denken:)
    Toi toi toi voor je oudste en ik wens haar een hele fijne schooltijd.
    Sterkte voor moeders, zal wel even wennen zijn.
    Fijne dag verder, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je kaart helemaal te gek!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk en gezellig kaartje Rimmie! Wel vroeg voor halloween/herfst, maar de kleuren zijn heel warm.
    Zeker spannend voor jullie oudste! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een tof kaartje, heel leuk hoe je alle accessoires hebt verwerkt! En ik ben dol op Halloween/herfstkaartjes, hier geniet ik echt van!
    Fijne laatste vakantieweek!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een supergave kaart Rimmie! Heel erg mooi geworden! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie op mijn creatie?
Altijd leuk!!!!
Bedankt!

Populaire posts